FAQ
eDTP to serwis dla aptek i farmaceutów.
Farmaceuci mogą korzystać z dostępu do serwisu informacyjnego „STREFA WIEDZY”, w którym publikowane są newsy branżowe i artykuły specjalistyczne związane z pracą farmaceuty.
Apteki i punkty apteczne mogą składać zamówienia na produkty dostępne w serwisie po założeniu konta klienta na eDTP. W ofercie platformy eDTP znajdują się leki OTC, RX, RXR, suplementy diety, wyroby medyczne, środki ochrony osobistej i kosmetyki. Towary dostępne na platformie eDTP są sprzedawane bezpośrednio przez producentów lub są towarami w ofercie Nettle S.A.
By zostać naszym klientem musisz założyć konto apteki na naszej platformie. Pełna oferta naszej platformy dostępna jest dla zarejestrowanych i zalogowanych użytkowników.
Rejestracja konta apteki w serwisie eDTP przebiega dwuetapowo.
W I etapie konieczne jest wypełnienie formularza i podanie:
- adresu e-mail, który będzie loginem konta apteki
- hasła (minimum 8 znaków)
- określenie typu placówki
- ID apteki nadany przez GIF (ID GIF) w przypadku aptek i punktów aptecznych
- zaakceptowanie regulaminu serwisu
Na podany adres email otrzymasz wiadomość z linkiem do II etapu rejestracji.
Po uzupełnieniu i wysłaniu formularza z danymi Twojej apteki i danymi płatnika, przesłaniu niezbędnych dokumentów i zaakceptowaniu zgód otrzymasz informację o zakończeniu procesu weryfikacji Twojego konta i możliwości składania zamówień.
ID apteki nadany przez GIF to indywidualny numer identyfikacyjny nadawany każdej placówce aptecznej, punktowi aptecznemu czy hurtowni farmaceutycznej. Nie jest to numer zezwolenia, z którym często bywa mylony.
W serwisie eDTP używamy ID GIF w celu weryfikacji danych. Ułatwia on również proces rejestracji użytkownika. Dzięki wpisaniu w pierwszym etapie rejestracji nr ID GI, pola formularza w drugim etapie uzupełniają się automatycznie o dane apteki i płatnika z centralnego rejestru aptek. Nie musisz więc wpisywać adresów i nazw, uzupełniasz tylko pola, które pozostały puste.
Jeżeli nie znasz ID swojej apteki, możesz wyszukać je tutaj.
Skan zezwolenia (koncesji) na prowadzenie apteki otwartej oraz skan ostatniej decyzji zmieniającej do zezwolenia, jeśli zmiana miała miejsce. Jeśli podczas rejestracji nie załączysz właściwych dokumentów, proces zakładania konta może się przedłużyć.
Nasz zespół weryfikuje dane aptek na bieżąco. Po otrzymaniu kompletu dokumentów i danych Twojej apteki wyślemy Ci wiadomość potwierdzającą możliwość korzystania z serwisu w ciągu 48 godzin.
W zakładce PANEL UŻYTKOWNIKA możesz zmienić hasło dostępu do serwisu wchodząc w HASŁO i wpisując nowe hasło (minimum 8 znaków). Pamiętaj, by zapisać zmiany.
W zakładce PANEL UŻYTKOWNIKA możesz zmienić hasło dostępu do serwisu wchodząc w HASŁO i wpisując nowe hasło (minimum 8 znaków). Pamiętaj, by zapisać zmiany.
W serwisie eDTP loginem jest adres e-mail Twojej apteki, który został podany podczas rejestracji konta użytkownika. Zmiana adresu e-mail apteki jest możliwa tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do16.00.
tel. 71 721 56 49
kom. 501 084 909
e-mail: kontakt@e-dtp.pl
Szczegółowe warunki dostawy określone są w dokumencie OWS przez każdego z dostawców i mogą się różnić. Zalecamy zapoznanie się z dokumentem OWS dla danego produktu przed jego zamówieniem zobacz tutaj
Zamówienia weryfikowane są na bieżąco wraz z ich napływaniem do systemu. Czas dostawy towaru to maksymalnie dwa dni robocze od momentu, gdy Twoje zamówienie otrzyma status PRZEKAZANE DO REALIZACJI.
Czas dostawy towaru to maksymalnie dwa dni robocze od momentu, gdy Twoje zamówienie otrzyma status PRZEKAZANE DO REALIZACJI.
W ofercie platformy eDTP znajdują się leki OTC i RX, RXR, suplementy diety, wyroby medyczne, środki ochrony osobistej i kosmetyki. Towary dostępne na platformie eDTP są sprzedawane bezpośrednio przez producentów lub są towarami w ofercie Nettle S.A.
Warunki sprzedaży towarów określane są indywidualnie przez każdego dostawcę, dlatego zalecamy zapoznanie się z dokumentem OWS towarów dostępnych na platformie eDTP.
CZEKA NA ZATWIERDZENIE – zamówienie zostało zarejestrowane w systemie i czeka na akceptację.
POTWIERDZONE- zamówienie zostało przyjęte do systemu i jest weryfikowane.
OCZEKUJE NA PŁATNOŚĆ- na adres e-mail podany przy rejestracji otrzymałeś FV PROFORMA, która oczekuje na opłacenie. Po dokonaniu przelewu należy wysłać potwierdzenie na adres podany w wiadomości, do której dołączona była faktura.
PRZEKAZANE DO REALIZACJI – zamówienie jest kompletowane w magazynie.
ZREALIZOWANE – zamówienie opuściło magazyn i jest w drodze do Ciebie.
ANULOWANE- zamówienie zostało anulowane z powodu braku zapłaty za FV PROFORMA.
Możliwe jest anulowanie zamówienia, jeżeli status zamówienia to CZEKA NA ZATWIERDZENIE.
Jeżeli status Twojego zamówienia to POTWIERDZONE, anulowanie zamówienia możliwe jest tylko poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zależy nam na tym, by każda apteka miała możliwość zakupienia towaru, a producenci otrzymywali należności w terminie. Dlatego w serwisie eDTP możliwe są trzy opcje płatności, w zależności od historii współpracy z nami.
- Jeśli jesteś nowym klientem pierwsze 3 zamówienia będziesz musiał opłacić z góry (FV PROFORMA). Po zaksięgowaniu płatności towar zostanie wysłany do Twojej apteki.
- Jeśli jesteś stałym klientem i na Twoim koncie nie ma FV po terminie płatności, masz możliwość opłacenia zamówienia w ciągu 30 dni od daty wystawienia FV.
- Jeżeli w ciągu naszej współpracy masz opóźnienia w płatnościach lub na Twoim koncie są jeszcze FV, które nie zostały opłacone, nadal możesz zamówić towar na eDTP, pod warunkiem opłacenia zamówienia z góry (FV PROFORMA).
Faktury za zamówienia w formie papierowej zawsze są dostarczane wraz z towarem.
Serwis eDTP umożliwia pobieranie faktur w formie elektronicznej. Dostępne do pobrania faktury są widoczne w zakładce FAKTURY. Faktura jest dostępna do pobrania, kiedy status Twojego zamówienia zmieni się na ZREALIZOWANE.
W zakładce FAKTURY znajdują się dokumenty sprzedażowe gotowe do pobrania w formacie PDF i OSOZ-EDI. Gdy po raz pierwszy pobierasz FV w formie elektronicznej, zostaniesz poproszony o wyrażenie zgody na taką formę otrzymywania dokumentów sprzedaży. Zgody są udzielane indywidualnie dla każdego z dostawców i można je edytować w dowolnym czasie w zakładce PANEL UŻYTKOWNIKA.
Dokumenty są gotowe do pobrania dopiero po zapisaniu Twojej zgody. W pierwszej kolejności musisz pobrać plik PDF, a następnie OSOZ-EDI.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Na adres e-mail: kontakt@e-dtp.pl prześlij wiadomość zawierającą nr zamówienia i opis sytuacji. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe i rozpocznie procedurę reklamacyjną.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Na adres e-mail: kontakt@e-dtp.pl prześlij wiadomość zawierającą nr zamówienia i opis sytuacji. Nasz pracownik skontaktuje się z Tobą najszybciej jak to będzie możliwe i rozpocznie procedurę reklamacyjną.
Nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego przez platformę eDTP, poza przypadkami otrzymania produktów uszkodzonych czy niezgodnych z zamówieniem. W razie wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta podając nr zamówienia.